Καλοκαίρι, λοιπόν, έστω και με τα σκαμπανεβάσματά του. Τι τρώμε;

Όλοι έχουμε στο μυαλό μας την παραλία που μας περιμένει, και αυτό μας κάνει να σκεφτόμαστε όλο και περισσότερο τη διατροφή μας και επιθυμούμε όλο και περισσότερο να τρώμε πιο υγιεινά και πιο ελαφριά. Η πιο εύκολη λύση στην οποία όλοι συχνά καταφεύγουμε για λίγες θερμίδες και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά είναι οι σαλάτες. Αλλά και αυτές πολλές φορές κρύβουν τις παγίδες τους. Δεν μας χορταίνουν απαραίτητα και μας γεμίζουν και με περιττές θερμίδες. Πώς μπορούμε να τις αποφύγουμε και να τρώμε κάτι πραγματικά γευστικό; Απλά και πρακτικά.

Φτιάξτε τη δική σας σαλάτα με τα δικά σας φρέσκα λαχανικά, αυτοσχεδιάστε βάζοντας φρέσκα μυρωδικά ή όσπρια, όπως φακές ή και φρούτα, όπως φέτες πορτοκαλιού κ.ά.

Αποφύγετε το συχνά άνοστο και όχι εξαιρετικά θρεπτικό μαρούλι ή iceberg, προτιμήστε το σπανάκι και τη ρόκα με την πικρή τους γεύση και τα θρεπτικά τους συστατικά για πιο πλούσια γεύση.

Φώτο: ConVidá Verde (flickr)

Αποφύγετε τις έτοιμες σαλάτες, που δεν είναι συχνά και τόσο φρέσκες και που είναι βουτηγμένες σε αρκετά θερμιδικά dressings.

Φτιάξτε γρήγορα και εύκολα πλούσιες και δροσερές φρουτοσαλάτες με τα φρούτα της εποχής, καρπούζι, πεπόνι, βερύκοκα, ροδάκια και ό,τι άλλο προτιμάτε.

Ακολουθήστε τον κανόνα των 2/3, που δεν είναι άλλος από το ότι η σαλάτα σας πρέπει να αποτελείται κατά τα 2/3 από φρέσκα λαχανικά και μόνο το 1/3 να αποτελείται από τα λεγόμενα καλά λιπαρά, όπως ελιές, ξηροί καρποί, αβοκάντο ή καθαρή πρωτεϊνη, όπως κρέας, κοτόπουλο, αβγό.

Αποφύγετε τη μαγιονέζα ή άλλα κρεμώδη dressings, που είναι πλούσια σε θερμίδες και που δεν μας  ικανοποιούν σχεδόν ποτέ γευστικά. Προτιμήστε λίγο ελαιόλαδο και ξύδι.

Απλά, θρεπτικά και πολύ χορταστικά!