Κάθε Δευτέρα συνήθως ξεκινάμε με μεγάλες προσδοκίες για την εβδομάδα που έρχεται, βάζουμε στόχους, ξεκινάμε δίαιτα και γυμναστική, αλλά κάπου μέσα στη βδομάδα ή και νωρίτερα κάπου χάνουμε το παιχνίδι και αρχίζουμε τις παρασπονδίες.

Αν θέλουμε πραγματικά να πετύχουμε τους στόχους της εβδομάδας, καλό είναι να τους οργανώσουμε από την Κυριακή. Δε θέλει πολύ κόπο και οργάνωση, θέλει συντονισμό και καλό προγραμματισμό. Ιδού πώς:

  • Προγραμματίστε ήδη από την Κυριακή τις μέρες που θα πάτε για τρέξιμο, γυμναστική ή pilates. Βάλτε κάτω το πρόγραμμά σας, δείτε τα ραντεβού και τις συναντήσεις σας και κανονίστε τις μέρες και ώρες της γυμναστικής σας σαν να είναι και αυτές ένα σημαντικό ραντεβού.

  • Προγραμματίστε το φαγητό σας. Φτιάξτε ένα εβδομαδιαίο πλάνο με το τι θα φάτε κάθε μέρα και τι πρέπει να αγοράσετε από το μανάβη ή το σούπερμάρκετ.
  • Περάστε χρόνο στην κουζίνα. Μαγειρέψτε για τις επόμενες μέρες το φαγητό που θα πάρετε στο γραφείο και μην ξεχάσετε να πλύνετε από πριν φρούτα και λαχανικά που θα τα βάλετε στο ψυγείο και, έτσι, την ώρα που θα θέλετε να τσιμπολογήσετε κάτι, θα βρείτε κάτι υγιεινό και θα αποφύγετε κάθε είδους άλλο πειρασμό.
  • Φτιάξτε από πριν την τσάντα που θα πάρετε στο γυμναστήριο με τη φόρμα, το κολάν, την πετσέτα, και ό,τι άλλο θέλετε, έτσι ώστε να μην χρειάζεστε ιδιαίτερη προετοιμασία όταν θα γυρίσετε κουρασμένοι από τη δουλειά.

Με αυτές τις απλές κινήσεις, θα κυλήσει πολύ πιο εύκολα και βέβαια πιο υγιεινά η εβδομάδα που έρχεται. Και θα χάσετε και τα περιττά κιλά που θέλετε. Επειδή η καλή εβδομάδα από την Κυριακή φαίνεται