Μπορεί το σώμα μας να χρειάζεται τον ήλιο για να παράξει βιταμίνη D, αλλά υπάρχουν και τροφές που μπορούν να μας δώσουν άμεσα και φυσικά τη βιταμίνη D που χρειαζόμαστε. H βιταμίνη D μάς είναι απαραίτητη για την απορρόφηση του ασβεστίου και του φωσφόρου και παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο για την υγεία των οστών και την πρόληψη εμφάνισης της οστεοπενίας και της οστεοπόρωσης.

Ο σολωμός, ο τόνος, οι σαρδέλες είναι τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D, ενώ και τα γαλακτοκομικά προϊόντα, γάλα και τυρί, και οι κρόκοι αβγών μπορούν να μας δώσουν τα ποσοστά βιταμίνης D που χρειαζόμαστε. Τέλος, άλλες τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη D είναι το συκώτι και τα μανιτάρια.

Μαζί με την απαραίτητη, αλλά περιορισμένη και πάντα ελεγχόμενη έκθεσή σας στον ήλιο, βάλτε στο πρόγραμμά σας τις φυσικές αυτές πηγές της βιταμίνης D για την καλύτερη ‘θωράκιση’ του οργανισμού σας.