Οι λόγοι που γυμναζόμαστε, πολλοί. Έχουμε ήδη αναφέρει μερικούς. Αλλά γιατί γυμναζόμαστε αλήθεια πέρα από το να χάσουμε κιλά;

Για μια πιο υγιή καρδιά. Μην ξεχνάμε ότι η καρδιά είναι ένας μυς, που χρειάζεται άσκηση για να δυναμώσει και  να ‘χτυπά δυνατά’.

Πηγή: Huffington Post

Βελτιώνει την παραγωγικότητά μας. Διάφορες έρευνες το επιβεβαιώνουν, αν και για διαφορετικούς λόγους. Μερικοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η άσκηση βοηθά το μυαλό να αποβάλει άγχη και σκέψεις, ενώ άλλοι το αποδίδουν στις ενδορφίνες που απελευθερώνονται κατά τη διάρκεια της άσκησης και μας δίνουν έξτρα ενέργεια.

Για πιο γερά κόκαλα. Η γυμναστική και ιδιαίτερα το pilates μαζί βέβαια με τη σωστή διατροφή βοηθάνε στην οστεοπόρωση και δυναμώνουν βέβαια τους μύες που δρουν έτσι προστατευτικά για τα οστά μας.

Για πιο καθαρό δέρμα. Με την  άσκηση ιδρώνουμε, και ο ιδρώτας απομακρύνει τις σκόνες του περιβάλλοντος και καθαρίζει το πρόσωπό μας.

Για καλύτερο ύπνο. Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου μας, καθώς η άσκηση και, φυσικά, το pilates μας βοηθούν να αναπνέουμε καλύτερα και, βέβαια, το σώμα μας κουράζεται περισσότερο με αποτέλεσμα να κοιμόμαστε πιο βαθειά.

Πηγή: Huffington Post

Για λιγότερες μέρες στο κρεβάτι. Η τακτική άσκηση χτίζει το ανοσοποιητικό μας σύστημα και μας βοηθάει να αντιμετωπίσουμε και να αποφύγουμε γρίπη και ιώσεις. Βέβαια δεν πρέπει να το παρακάνουμε, η υπερβολική άσκηση μπορεί όντως να μας αρρωστήσει. Η άσκηση, επίσης, απαλύνει και τους πόνους της περιόδου. Μην αποφεύγετε, λοιπόν, την άσκηση αυτές τις δύσκολες μέρες.

Για καλύτερη διάθεση. Όσο και αν πολλές φορές βαριόμαστε να πάμε στο γυμναστήριο, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει το γεγονός ότι μετά αισθανόμαστε πολύ καλύτερα. Και αυτό εξαιτίας των ενδορφινών που φτιάχνουν και ανεβάζουν τη διάθεσή μας για ώρες, αλλά και για μέρες μετά.

Για βρείτε, λοιπόν, εσείς τους λόγους για τους οποίους γυμνάζεστε..