Το φθινόπωρο φαίνεται ότι ήρθε για τα καλά, άλλωστε αυτό φαίνεται και από τα φρούτα και τα λαχανικά που βρίσκουμε πια στις λαϊκές αγορές και τα σουπερμάρκετ. ‘Ηδη κάνουν δειλά την εμφάνισή τους τα αγαπημένα μας ρόδια, που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες (Α, C, Ε, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες, αλλά με χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Τα καρότα: μια ακόμη εξαιρετική πηγή φυτινών ινών, Β καροτίνης, κάλιου, βιταμινών C και K, καθώς και βιταμίνης Α, που προστατεύει τα μάτια και την όρασή μας. Οι κολοκύθες είναι ακόμη πλουσιότερες σε βιταμίνη Α, και ‘διασφαλίζουν’ έτσι υγιή όραση και την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Τέλος, τα παντζάρια, που  είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, μαγνήσιο, σίδηρο, κάλιο, βιταμίνη C θωρακίζουν τον οργανισμό μας απέναντι στις φθινοπωρινές ιώσεις και σε αρκετές ασθένειες.