Tώρα που το θερμόμετρο διαρκώς ανεβαίνει και ο καλοκαιρινός ήλιος εγκαταστάθηκε για τα καλά πάνω από το κεφάλι μας, όλο και περισσότεροι αρχίζουμε να εγκαταλείπουμε την άσκηση και τη γυμναστική. Σίγουρα κανείς δεν θέλει να αθλείτε μέσα στη ζέστη, αλλά ορίστε μερικές συμβουλές που μπορούν να μας βοηθήσουν να μείνουμε και το καλοκαίρι σε φόρμα:

  • Προσαρμόστε την ώρα στην οποία αποφασίζετε να κάνετε γυμναστική. Νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα είναι τέτοια εποχή οι κατάλληλες ώρες για άσκηση.
  • Αγοράστε ειδικά ρούχα από συνθετικά υλικά, που απορροφούν και ‘εξατμίζουν’ τον ιδρώτα από το σώμα, διατηρώντας το δροσερό και στεγνό
  • Κάντε ένα κρύο μπάνιο πριν τη γυμναστική σας. Θα σας κρατήσει δροσερό/ή καθόλη τη διάρκειά της.
  • Αν προτιμάτε να τρέχετε, μην ξεχνάτε ποτέ να φοράτε καπέλο.

sun run

  • Αλλάξτε τον τύπο της άσκησής σας. Τις ζεστές μέρες αφήστε την έντονη αεροβική άσκηση, προτιμήστε το pilates ή πηγαίνετε για κολύμβηση.
  • Προτιμήστε δροσερά μέρη για την άσκησή σας, όπως την παραλία ή κλειστούς κλιματιζόμενους χώρους.
  • Χαλαρώστε τους ρυθμούς σας. Δεν είναι ανάγκη να στρεσάρετε τον εαυτό σας, μπορείτε να χωρίσετε το πρόγραμμά σας και να γυμνάζεστε από 10 με 20 λεπτά δύο ή τρεις φορές την ημέρα.
  • Πίνετε πολύ νερό καθόλη τη διάρκεια της ημέρας, όχι μόνο πριν και μετά τη γυμναστική. H ενυδάτωσή σας θα εμποδίσει την εμφάνιση πονοκεφάλων, στομαχικών κραμπών και ζαλάδας από τη ζέστη.