Τρώτε καρύδια κάνει καλό: κάπως έτσι θα ήταν η εισαγωγή μιας νέας έρευνας που έρχεται να αποδείξει ότι η κατανάλωση καρυδιών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2 στις γυναίκες και βγήκε στο φως της δημοσιότητας στις αρχές αυτού του μήνα στους New York Times.

Οι ερευνητές μελέτησαν τις διατροφικές συνήθειες 138.000 γυναικών, συλλέγοντας στοιχεία για τις γυναίκες αυτές από το 1999 και για τα επόμενα 10 χρόνια και βρήκαν 5.930 περιπτώσεις διαβήτη τύπου 2.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι γυναίκες που έτρωγαν καρύδια ήταν πιο λεπτές, κατανάλωναν περισσότερα ψάρια και γυμνάζονταν περισσότερο από εκείνες που δεν είχαν τα καρύδια στην διατροφή τους. Ερευνώντας και μια σειρά από πολλούς άλλους παράγοντες διαπίστωσαν τέλος ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν 225 γραμμάρια ή περισσότερο το μήνα καρύδια μείωσαν κατά 24% τον κίνδυνο για διαβήτη τύπου 2.

Πολλές οι ευεργετικές ιδιότητες του καρυδιού, πολλές και οι θερμίδες του, και όπως αναφέρει ο ερευνητής και ένας εκ των συντακτών της έρευνας Dr Frank Β. Hu, καθηγητής ιατρικής στο Χάρβαρντ “υπήρχαν πολλές έρευνες σχετικά με τους ξηρούς καρπούς και την καρδιαγγειακή υγεία. Αυτή είναι η πρώτη για το καρύδι και το διαβήτη και καθώς φαίνεται τα καρύδια έχουν κάποια μοναδικά πλεονεκτήματα“.