Ποιος είπε ότι οι υγιεινές τροφές δεν έχουν και αυτές τις θερμίδες τους; Ναι, σίγουρα πρέπει να τις καταναλώνουμε, αλλά στις σωστές ποσότητες. Για να δούμε, λοιπόν, πόσες θερμίδες κρύβονται πίσω από μερικές από τις καλώς εννοούμενες υγιεινές τροφές και ποια είναι η συνιστώμενη ποσότητα που πρέπει να τρώμε:

  • Αβοκάντο: πλούσιο σε καλά λιπαρά, πλούσιο και σε θερμίδες. Κόψτε το στη μέση και βάλτε στη σαλάτα σας μόνο το ένα μισό, που θα σας δώσει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και 115 θερμίδες.
  • Μακαρόνια ολικής άλεσης: πάρτε τις έξτρα φυτικές ίνες και πρωτεϊνες που περιέχουν, αλλά μην το παρακάνετε. Μισή κούπα περιέχει γύρω στις 200 θερμίδες.
  • Μπάρες δημητριακών: μεγάλη παγίδα οι μπάρες δημητριακών, καθώς μπορούν να έχουν μέχρι και 250 θερμίδες. Είναι βέβαια βολικές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αντικαθιστούν δεκατιανό ή γεύμα. Διαβάστε προσεκτικά την ετικέτα τους ή ακόμα καλύτερα φτιάξτε τις δικές σας μπάρες.
  • Αβγά: εξαιρετικά θρεπτικά με πολλές βιταμίνες. Εμπλουτείστε τη σαλάτα σας με μόνο ένα αβγό που δεν περιέχει παραπάνω από 100 θερμίδες για να πάρετε και την απαιτούμενη δόση πρωτεϊνης.
  • Γιαούρτι: Το ίδιο ισχύει και με το γιαούρτι. Περιοριστείτε στο ένα κεσεδάκι την ημέρα για να πάρετε όλα τα θρεπτικά συστατικά και περίπου 150 θερμίδες.
  • Δημητριακά: Ιδανικό πρωϊνό, θρεπτικά, αλλά και γεμάτα ζάχαρη. Πιείτε το γάλα σας με μόνο μία κούπα δημητριακών, που θα είναι γύρω στις 100 θερμίδες.
  • Κρασί: Μπορεί το κόκκινο κρασί να έχει τα καλά του,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πιούμε ένα ολόκληρο μπουκάλι. Περιοριστείτε στο ένα ποτήρι που θα σας ‘ανταμείψει’ με 123 θερμίδες.
Advertisements