Έγινε μόδα, η νέα τρέλα, το υγιεινό μας σνακ, το νέο μας fitness trend, η απενοχοποίηση όλων μας των διατροφικών τύψεων. Σε κάθε γειτονιά, σε κάθε γωνιά ξεφυτρώνει άλλο ένα μαγαζί που πουλάει παγωμένο γιαούρτι. Είναι, όμως, τελικά τόσο υγιεινό;

Eίναι αλήθεια ότι το μαγικό χέρι του marketing έχει καταφέρει να το αναδείξει ως τη λύση με τις λιγότερες θερμίδες και τη δροσιά του παγωτού και είναι σίγουρα πολύ καλύτερο να τρώμε παγωμένο γιαούρτι από παγωτό, αλλά δεν είναι και απολύτως αθώο. Κρύβει και αυτό τις παγίδες και τις …θερμίδες του.

Το παγωμένο γιαούρτι, όπως και το παγωτό, είναι και πρέπει να το θεωρούμε ως επιδόρπιο, ως κάτι που ανταμείβουμε τον εαυτό μας μια στο τόσο και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει καθημερινή μας συνήθεια ή το υγιεινό μας γεύμα ή και να αντικαταστήσει το κλασσικό μας γιαούρτι.

Και βέβαια το πιο επικίνδυνο (για την διατροφή μας) είναι οι διαφόρων ειδών επικαλύψεις που καλούμαστε κάθε φορά να επιλέξουμε. Όπως είναι αυτονόητο, μερικές μας επιλογές είναι περισσότερο υγιεινές από άλλες και, όπως καταλαβαίνετε, τα φρέσκα φρούτα είναι η ασφαλέστερη επιλογή για τη σιλουέτα μας.

Αποφύγετε πάσης φύσεως σοκολατένιους πειρασμούς, όπως smarties, μπισκότα, αν πάλι πρέπει οπωσδήποτε να ικανοποιήσετε τη λαχτάρα σας για σοκολάτα, αρκεστείτε σε μερικά κομμάτια μαύρης σοκολάτας. Για πιο πλούσια γεύση, επιλέξτε λίγους ξηρούς καρπούς, όπως αμύγδαλα, cashews και φυστίκια, που έχουν συγκριτικά τις λιγότερες θερμίδες. Αποφύγετε τα σιρόπια, επίσης, σοκολάτας ή άλλες αρκετά θερμιδικές sauces και προσθέστε κάποιο γλυκό του κουταλιού, όπως βύσσινο.

Δε λέμε θα φάμε το παγωμένο μας γιαούρτι αυτό το καλοκαίρι, αλλά ξέρουμε ότι ό,τι τρώμε με μέτρο δεν μας παχαίνει ποτέ!