Όταν μιλάμε για βιταμίνη C, το πορτοκάλι έχει την τιμητική του. ‘Η τις καλύτερες ‘δημόσιες σχέσεις. Σίγουρα όχι άδικα, καθώς ένα πορτοκάλι περιέχει 82.7 mg βιταμίνης  C, αλλά υπάρχουν και άλλα πολλά φρούτα και λαχανικά με την ίδια ποσότητα βιταμίνης C και για να μην πούμε ακόμα μεγαλύτερη.

Πρώτες και καλύτερες οι φράουλες που μια μερίδα τους περιέχει 86.5 mg και μάλιστα πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση κόκκινων φρούτων, όπως φράουλες, σμέουρα, βατόμουρα, φραγκοστάφυλλα και άλλα, 2 φορές την εβδομάδα επιβραδύνουν τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ και ενισχύουν την εγκεφαλική και νοητική μας λειτουργία.

Οι κόκκινες πιπεριές ωμές, επίσης: μια κούπα περιέχει την εντυπωσιακή ποσότητα 190.3 mg και το ίδιο περίπου ποσοστό περιέχουν, 119.8 mg, και οι πράσινες πιπεριές. To μπρόκολο, πλούσιο όχι μόνο σε φολικό οξύ,  Β-καροτίνη, σίδηρο, μαγνήσιο, κάλιο, ασβέστιο, αλλά και σε βιταμίνη C, όπου μια μερίδα 150 γραμμαρίων περιέχει περίπου 132 gm βιταμίνης C. Στην ίδια κατηγορία ανήκει και το κουνουπίδι, όπου ένα μικρό κουνουπίδι έχει 127.7 mg και μόλις 66 θερμίδες.

Τέλος, τα λαχανάκια Βρυξελλών, οι γλυκοπατάτες και τα πεπόνια μπορεί να χάνουν στα σημεία από το πορτοκάλι, αλλά και αυτά περιέχουν βιταμίνη σε C, λιγότερη μεν από το πορτοκάλι, αλλά μπορούν και αυτά κάλλιστα να συμπληρώσουν την υγιεινή διατροφή μας.

Τι έχει, τώρα, λοιπόν, να μας πει το πορτοκάλι;