Το περπάτημα κάνει καλό. Το ξέρουμε, αλλά η νέα τρέλα του Internet, που λέγονται infographics και αναπαριστούν με έξυπνο graphic design κάθε είδους πληροφορία, έρχεται να μας αναφέρει τους λόγους για τους οποίους πρέπει να περπατάμε. Ποιοι είναι αυτοί;

Πέρα από το γεγονός ότι φτιάχνει τη διάθεσή μας με την απελευθέρωση των ενδορφινών, μειώνει το στρες και το άγχος μέσα σε 10 μόλις λεπτά. Μειώνει τον κίνδυνο γλαυκώματος, ενώ μειώνει στο μισό την πιθανότητα νόσησης από τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Με το περπάτημα ενισχύεται το ανοσοποιητικό μας σύστημα με αποτέλεσμα να αρρωσταίνουμε σπανιότερα. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, ‘χτίζει’την οστική μάζα, αποτρέποντας τον κίνδυνο της οστεοπόρωσης, ενώ έχει διαπιστωθεί ότι περιορίζει την πιθανότητα εκδήλωσης καρκίνου του παχέος εντέρου στο 31% των γυναικών.

Ενεργοποιεί κοιλιακούς, δυναμώνει τετρακεφάλο και δικέφαλο και γυμνάζει χέρια και ώμους. Βελτιώνει την ισορροπία (κρατώντας μας όρθιους στη γη…) και περπατώντας καίμε λίπος.

Τι άλλο θέλετε; Και αυτό μόνο με 30 λεπτά καθημερινά μέσα στην εβδομάδα.

Keep walking, λοιπόν!