Υπάρχει και το δεντρολίβανο για τη θύμηση. Σε παρακαλώ, αγάπη μου, θυμήσου.

Δεν είναι τυχαίο που η Οφηλία μάζεψε και έφερε στον αγαπημένο της Άμλετ δεντρολίβανο για να θυμηθεί. Αρώματα και μυρωδιές μπορούν να καταπραύνουν πόνους, να μειώνουν το στρες και το άγχος, να κόψουν την πείνα και να βελτιώσουν τη νοητική και φυσική μας κατάσταση. Ήδη από την αρχαιότητα το δενδρολίβανο ήταν άμεσα συνδεδεμένο με τη μνήμη και τη βελτίωση της εγκεφαλικής λειτουργίας.

Η συχνά ‘υποτιμημένη’ αίσθηση της όσφρησης έχει την ικανότητα να αναγνωρίζει χιλιάδες αρώματα και αναδεικνύεται μάλιστα 10.000 φορές πιο ακριβής από τη γεύση. Συγκεκριμένες μυρωδιές γεννούν συγκεκριμένα συναισθήματα και συνδέονται με διαφορετικές λειτουργίες.

Για να κόψουμε τη λιγούρα μας, έχει, σύμφωνα με έρευνες, διαπιστωθεί ότι η μυρωδιά από πράσινο μήλο ή μπανάνα μπορεί να μας αποτρέψει από το τσιμπολόγημα. Η λεβάντα και το πορτοκάλι από την άλλη μας βοηθάει να ηρεμήσουμε και να κοιμηθούμε. Για αυτό, άλλωστε, μερικές μάσκες ύπνου περιέχουν σπόρους λεβάντας, εξασφαλίζοντας μας έτσι ένα βαθύ ύπνο.

H λεβάντα, επίσης, μαζί με το δυόσμο, μπορούν να βοηθήσουν στους πονοκεφάλους, για αυτό την επόμενη φορά που θα πονάει το κεφάλι σας, βάλτε μερικές σταγόνες από έλαιο λεβάντας ή δυόσμο σε ένα μαντήλι και κάντε βαθιές εισπνοές.

Αιθέρια έλαια μπορούν να καταπραύνουν τους πόνους της περιόδου, ενώ η μυρωδιά γκρέιπφρουτ μάς κάνει να αισθανθόμαστε νεότεροι. Τέλος, η μυρωδιά από παιδική πούδρα μπορεί να ανεβάσει τη λιμπιντό μας.

Διαφορετικές μυρώδιες, λοιπόν, για διαφορετικές αισθήσεις και διαφορετικές συμπεριφορές.