Έχουμε ήδη αναφέρει τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατευτούμε από τη φθινοπωρινή γρίπη και η βιταμίνη C, παρά τις όποιες διαμάχες των ερευνητών για το αν όντως η βιταμίνη C μας προφυλάξει ή όχι από την κοινή γρίπη, συμβάλλει σε ένα δυνατό και υγιές ανοσοποιητικό σύστημα. Αλλά ποια φρούτα και λαχανικά αυτής της εποχής περιέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό σε βιταμίνη  C;

  1. Μπρόκολα: 1 κούπα / 168% βιταμίνης C*
  2. Πορτοκάλια: ένα μεσαίο / 128% βιταμίνης C*
  3. Λαχανάκια Βρυξελλών: μία κούπα / 125% βιταμίνης C*
  4. Ακτινίδια: ένα μεσαίο / 120% βιταμίνης C*

Η βιταμίνη C είναι υδατοδιαλυτή, πράγμα που σημαίνει ότι με το μαγείρεμα/βράσιμο χάνει πολύ από την αξία της. Οπότε για να μη χάσετε πολλά από τα θρεπτικά συστατικά των τροφών αυτών,  ζεματίστε απλά το μπρόκολο και τα λαχανάκια Βρυξελλών και απολαύστε την πλούσια γεύση τους.

* Τα ποσοστά έχουν υπολογιστεί σύμφωνα με την Ενδεικτική Ημερήσια Πρόσληψη κάποιων θρεπτικών συστατικών στα πλαίσια μιας δίαιτας 2000 θερμίδων.
Advertisements