Δεν είναι μόνο η διατροφή ή ο ήλιος που παίζουν καθοριστικό ρόλο για τη διατήρηση ή μη της σφριγηλής και νεανικής επιδερμίδας. Το στρες μπορεί να γεράσει το δέρμα και να μας κάνει να φαινόμαστε πολύ μεγαλύτεροι από όσο είμαστε στην πραγματικότητα. Οι παρακάτω απλές συμβουλές θα μας βοηθήσουν να καταπολεμήσουμε το καθημερινό άγχος και θα δώσουν στην επιδερμίδα μας τα εφόδια για να κερδίσει το χαμένο έδαφος.

  • Πάρτε βαθειές εισπνοές και εκπνοές. Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν είμαστε αγχωμένοι, η αναπνοή μας γίνεται κοφτή και γρήγορη. Αντίθετα, οι αργές και βαθειές εισπνοές και εκπνοές, που δίνουν περισσότερο οξυγόνο στον οργανισμό, μας χαλαρώνουν και μας βοηθούν να ελέγξουμε, ως ένα βαθμό, το στρες μας.  Και το pilates με τη διαφραγματική του αναπνοή μπορεί να συμβάλει καθοριστικά σε αυτό!

  • Ξεκινήστε γυμναστική, pilates ή τρέξιμο. Η άσκηση απελευθερώνει την καταπιεσμένη πολλές φορές ενέργειά μας, βοηθώντας μας την ίδια στιγμή να παραμένουμε ήρεμοι. Αυξάνει τα επίπεδα των β-ενδορφινών, των ενδογενών οπιοειδών που παράγονται στον εγκέφαλο, των anti-stress ορμονών, όπως θα μπορούσαμε να πούμε που βελτιώνουν τη διάθεση μας και την κυκλοφορία του αίματος, που με τη σειρά τους κάνουν καλό στο δέρμα. Με τη γυμναστική αυξάνεται και η ικανότητα των πνευμόνων μας να προσλαμβάνουν περισσότερο οξυγόνο.
  • Καταπολεμήστε τις τροφές που σας παχαίνουν. Πολλές φορές το στρες μας κάνει και πεινάμε, δίνοντας στον εγκέφαλό μας το μήνυμα να φάμε ανθυγιεινά και γεμάτα ζάχαρη φαγητά. Τέτοιες τροφές, όπως παγωτά, μπισκότα κτλ., μας κάνουν να πεινάμε περισσότερο. Όταν σας “χτυπήσει” αυτή η επιθυμία, προτιμήστε να φάτε καθαρή πρωτεϊνη, καθώς μας δίνει ενέργεια και εξισορροπεί τα σκαμπανεβάσματα της πείνας μας.
  • Εστιάστε στα καλά πράγματα. Κρατήστε ημερολόγιο, γράψτε κάθε βράδυ τα 2-3 καλά πράγματα που συνέβησαν μέσα στη μέρα. Αυτό θα χαλαρώσει εσάς και το δέρμα μας, διότι το στρες πολλές φορές μας κάνει να γιγαντώνουμε τα ζητήματα που προκύπτουν, χωρίς να μας αφήνει να απολαύσουμε τις μικρές χαρές της καθημερινότητάς μας.
  • Κοιμηθείτε καλά. Ο ύπνος αποτελεί το σημαντικότερο “φυσικό αντιγηραντικό καλλυντικό“. Η επιδερμίδα μας τρέφεται με το βραδυνό ύπνο και παραμένει φρέσκια και ξεκούραστη.
  • Κάντε ένα διάλειμμα. Δώστε στον εαυτό σας την ευκαιρία να ξεφύγει λίγο από την καθημερινότητα και να κάνει ένα διάλειμμα για να γεμίσει τις μπαταρίες του. Και μην ανησυχείτε ότι θα χάσετε χρόνο, αντίθετα θα γυρίσετε ανανεωμένοι και με καθαρό μυαλό θα κάνετε σε λιγότερο χρόνο τις όποιες εργασίες σας.