Στους περισσότερους από εμάς το πρωινό ξύπνημα είναι μια δύσκολη υπόθεση.. Πώς, όμως, μπορούμε να βρούμε και πάλι την ενέργεια που θα μας κρατήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας;

Φωτογραφία: mislav (Flickr)

Η γυμναστική το πρωί σίγουρα βοηθάει για να είμαστε παραγωγικοί όλη μέρα, αλλά ακόμη και αν δεν είστε ο τύπος που ξυπνάει και γυμνάζετε, 5 λεπτά stretching είναι αρκετά να σας φτιάξουν τη διάθεση.

Όπως έχουμε ήδη ξαναπεί, το πρωινό είναι απαραίτητο για να δώσει ώθηση στο μεταβολισμό μας. Αποφύγετε να βάζετε το ξυπνητήρι στο snooze, για να κερδίσετε μερικά λεπτά παραπάνω ύπνου. Δε θα μπορέσετε να ξαναπέσετε σε βαθύ ύπνο και είναι προτιμότερο να το βάλετε την ώρα που πραγματικά πρέπει να σηκωθείτε. Τέλος, μόλις ξυπνήσετε, βάλτε την αγαπημένη σας μουσική για να σας συντροφεύσει όλη τη μέρα.

Αν όλα αυτά πάλι δεν φτάνουν και πρέπει να πάρετε οπωσδήποτε την καθημερινή σας δόση καφεΐνης-τεΐνης, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές.

Αντί για ζάχαρη, προσθέστε στον καφέ σας άρωμα με διαφόρων ειδών καρυκεύματα. Όχι μόνο γλυτώνετε θερμίδες, αλλά  επωφελείσθε και από τις ευεργετικές τους ιδιότητες, όπως της κανέλας, που μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Φωτογραφία: VanillaFoto (Flickr)

Αποφύγετε το γάλα στο τσάι σας, προτιμήστε να το πιείτε μόνο του, καθώς δεν αφήνει να “δράσουν” τα υγιεινά οφέλη των φύλλων τσαγιού. Αντί για γάλα, προτιμήστε να στίψετε λίγο λεμόνι στο πράσινο τσάι σας, που θα αναδείξει τις αντιοξειδωτικές ιδιότητες των κατεχινών του τσαγιού σας και προσέξε την ώρα βρασμού του τσαγιού σας. “Παραβράζοντας” τα φύλλα τσαγιού, χάνετε αρκετές από τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, που συνήθως είναι γύρω στα 3-5 λεπτά, ενώ το λευκό και πράσινο τσάι θέλουν να μπουν στο νερό λίγο πριν το σημείο βρασμού.

Αν όλα αυτά πάλι δε φτάνουν, μάλλον χρειαζόμαστε διακοπές..