Και όμως υπάρχει κατάλληλη ώρα για τα πάντα και για να γυμναστούμε και για να φάμε, ναι ναι, κάπου εκεί ανάμεσα στη δουλειά, το γραφείο και το σπίτι. Το ξέρω ότι ακούγεται περιέργο και δύσκολο, αλλά όμως αν καταφέρουμε να τηρήσουμε τις ώρες αυτές, τότε θα έχουμε πετύχει πολλούς από τους προσωπικούς μας στόχους για ισορροπημένη διατροφή και καθημερινή άσκηση.

Το πρωινό είναι απαραίτητο και καλό είναι να το τρώμε πρωινό μέσα σε μία ώρα από την ώρα που θα ξυπνήσουμε. Μετά από 4,5- 5 ώρες πρέπει να φάμε το μεσημεριανό μας και το βραδυνό μας 2-3 ώρες αργότερα. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα τηρούμε ένα τέτοιο ωράριο και τις περισσότερες φορές καθυστερούμε αυτές τις ενδιάμεσες ώρες με αποτέλεσμα να πεινάμε περισσότερο και να τσιμπάμε ενδιάμεσα, σνακς, όχι και τόσο υγιεινά .

Η κατάλληλη ώρα για να ζυγιστούμε είναι μόλις ξυπνήσουμε και πριν φάμε πρωινό, ενώ και η γυμναστική πριν το πρωινό φαίνεται να αποδίδει καλύτερα και να μας αποτρέπει από το να παίρνουμε περιττά κιλά. Η γυμναστική το πρωί, άλλωστε, δίνει ώθηση στο μεταβολισμό μας και μας βοηθάει να καίμε θερμίδες καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.

Αν, τέλος, έχετε τη διάθεση να κάνετε την παρασπονδία σας τρώγοντας κάτι εκτός της διατροφής σας υπάρχει η σωστή ώρα και για αυτό. Αν παραδείγματός χάριν, επιθυμείτε κάτι γλυκό, είναι καλό να το φάτε το πρωί γύρω στις 10.00 π.μ., διότι αφενός θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε και αφετέρου θα μπορέσετε να το κάψετε κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μήπως, λοιπόν, ήρθε η ώρα να συγχρονίσουμε τα ρολόγια μας;