Μήπως πολλές φορές αναρωτιέστε αν εκτελείτε σωστά μια άσκηση στο pilates ή πόσο γρήγορα μπορείτε να περάσετε στο επόμενο επίπεδο; Και όμως υπάρχει τρόπος να “μετρήσετε” και να διασφαλίσετε την πρόοδό σας στο pilates.

Πρώτα από όλα, μη βιάζεστε να προχωρήσετε σε πιο δύσκολες ασκήσεις και μείνετε πιστοί στο ατομικό σας πρόγραμμα τουλάχιστον για τουλάχιστον τρεις μήνες. Το σώμα σας θέλει χρόνο για να προσαρμοστεί στις νέες ασκήσεις του προγράμματός σας. Μπορεί εσείς να μην αισθάνεστε άμεσα την αλλαγή, αλλά οι σύνδεσμοι, τένοντες και οι μύες σας ξυπνούν και αρχίζουν να εκπαιδεύονται από την αρχή.

Η συχνότητα παίζει, επίσης, ρόλο. Μπορεί το να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα pilates δύο φορές την εβδομάδα να είναι αρκετά καλά, αλλά πάνω από τρεις φορές είναι ακόμη καλύτερα. Και τα αποτελέσματα θα φανούν αρκετά γρηγορότερα.

Τέλος, μετά το πρώτο διάστημα θα αρχίσετε να καταλαβαίνετε το σώμα σας και ποιοι μύες λειτουργούν σε κάθε άσκηση. Αν ακόμη παρατηρήσετε ότι η στάση του σώματός σας έχει αλλάξει, έχετε δυναμώσει, έχετε λιγότερο άγχος και κοιμάστε καλύτερα, τότε σίγουρα είναι καιρός να περάσετε στο επόμενο επίπεδο!