Κάνετε δίαιτα και αθλείστε και πάλι δεν καταφέρνετε να χάσετε βάρος; Πολλοί από εμάς στην προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος κάνουμε αρκετά λάθη, που μπορεί να μην είναι μόνο 5, αλλά πολύ περισσότερα. Μήπως είναι κάποια από τα παρακάτω;

  • Μήπως το παρακάνετε στις υγιεινές τροφές; Ξηροί καρποί, αβοκάντο, ζυμαρικά ολικής άλεσης, ελαιόλαδο μπορεί να συμπεριλαμβάνουνται στις υγιεινές τροφές, αλλά δεν είναι “άμοιρες θερμιδών”. Προτιμήστε μικρές ποσότητες από τα φρέσκα φρούτα της εποχής.
  • Μήπως πίνετε θερμίδες; Είναι αλήθεια ότι το καλοκαίρι αυξάνουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε καθημερινά, καθώς πίνουμε αρκετά υγρά για να δροσιστούμε. Καλό είναι να πίνετε πολύ νερό και να προτιμάτε το κρύο τσάι χωρίς ζάχαρη αντί για πλούσιους θερμιδικά  χυμούς, αναψυκτικά και ποτά.
  • Μήπως έχετε εθιστεί στις σάλτσες και τις γαρνιτούρες; Συνηθίζουμε να καταφεύγουμε για λόγους δίαιτας σε σαλάτες, που όμως πολλές φορές για να τους δώσουμε περισσότερη γεύση τις γαρνίρουμε με αρκετά θερμιδικά προϊόντα, όπως ξηροί καρποί, τυρί, κομματάκια μπέικον, κρουτόν και άλλα και τις περιχύνουμε με παχυντικές σάλτσες με μουστάρδα και ό,τι άλλο. Αποφύγετέ τις άσκοπες θερμίδες και προτιμήστε μια ντοματοσαλάτα ή και βραστές σαλάτες.
  • Μήπως δεν μετράτε ποτέ τις ποσότητες που καταναλώνετε; Πολύ συχνά δεν μετράμε τις ποσότητες που είναι να φάμε και με το μάτι υπολογίζουμε τις μερίδες μας. Έτσι, όμως, καταλήγουμε να τρώμε πολύ περισσότερο. Μπορεί να μην το συνηθίζετε, αλλά κρατήστε ημερολόγιο με τους στόχους που έχετε βάλει για να χάσετε κιλά και με τα γεύματα που καταναλώνετε. Θα σας βοηθήσει πραγματικά!
  • Μήπως δεν κρατάτε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα άσκησης σας; Τώρα το καλοκαίρι όλο και αμελούμε να αθλούμαστε και νομίζουμε ότι μια βόλτα στο τετράγωνο είναι αρκετή για να μας κρατάει σε φόρμα. Προτιμήστε το pilates με τα ευεργετικά του αποτελέσματα από την έντονη αεροβική άσκηση.  Όπως, άλλωστε, είδαμε και στην έρευνα του Harvard,  1 ώρα γυμναστική την ημέρα είναι απαραίτητη για τις γυναίκες όλων των ηλικιών.
  • Μήπως υπερκαταναλώνετε προιόντα light ή με χαμηλά λιπαρά; Με το να φορτώνετε το γιαούρτι σας με μεγάλες ποσότητες μελιού ή δημητριακών καταλήγετε να παίρνετε περισσότερες θερμίδες από αν τρώγατε κάτι με τα πλήρη του λιπαρά.
  • Μήπως τρώτε πολύ συχνά έξω; Σε όλους μας αρέσει να τρώει έξω σε αγαπημένα του εστιατόρια, αλλά η αλήθεια είναι ότι παρασυρόμαστε και δε γνωρίζουμε συνήθως τις θερμίδες που καταναλώνουμε. Προτιμήστε κάτι ελαφρύ και την καλή παρέα των φίλων σας!