Ήλιος, ζέστη, καλοκαίρι, όλα αυτά πάνε μαζί. Είμαστε, όμως, προετοιμασμένοι για να αντιμετωπίσουμε τον ήλιο και τις συνέπειές του; Η διατροφή μας μπορεί να μας βοηθήσει να προετοιμάσουμε το δέρμα μας για την έκθεση στον ήλιο.

Τρόφες πλούσιες σε βιταμίνη Α, όπως καρότα, πεπόνι, ντομάτα, γάλα, καθώς και το ελαιόλαδο, πλούσιο σε βιταμίνη Ε, ενισχύουν τη φυσική αντοχή της επιδερμίδας στην ηλιακή ακτινοβολία. Επίσης, τρόφιμα με σελήνιο, όπως φιστίκια, δημητριακά ολικής άλεσης, σουσάμι, τόνος, θαλασσινά, κοτόπουλο, καθώς το σελήνιο μειώνει την καταστροφική επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα.

Τέλος, η κατανάλωση πολλών υγρών, η αποφυγή παγωμένων αναψυκτικών, καφέ, αλκοόλ (που μπορεί να προκαλέσουν αφυδάτωση)  λειτουργούν σαν ασπίδα προστασίας της  επιδερμίδας μας από τις δυσάρεστες συχνά συνέπειες της έκθεσης στον ήλιο.

Πηγή: Natura nrg, Μάιος 2011