Από τότε που βγήκε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα το 1992 από το Υπουργείο Γεωργίας των Ηνωμένων Πολιτειών η γνωστή μας πια διατροφική πυραμίδα, πολλά πράγματα γύρω από τη διατροφή έχουν αλλάξει. Μπορεί οι βασικές αρχές να παραμένουν οι ίδιες, όπως το να καταναλώνουμε πολλά φρούτα και λαχανικά και να αποφεύγουμε το κόκκινο κρέας, αλλά η νέα διατροφική πυραμίδα παρουσιάζει με νέο τρόπο τις διαφορετικές κατηγορίες τροφών και ενσωματώνει για πρώτη φορά την άσκηση ως βασικό συστατικό στοιχείο της πυραμίδας.

Παλαιότερη διατροφική πυραμίδα

Παλαιά διατροφική πυραμίδα

Η παλαιότερη πυραμίδα παρουσιάζει ιεραρχικά τις τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε σε οριζόντια διάταξη, έχοντας στη βάση της τις τροφές που μπορούμε να καταναλώνουμε πολλές φορές την εβδομάδα και προχωρώντας προς την κορυφή τις τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε πολύ λιγότερο.

Στη νέα πυραμίδα οι τροφές παρουσιάζονται σαν ένα πρίσμα με κάθετη διάταξη, δείχνοντας έτσι την ποικιλία που μπορεί να έχει το καθημερινό μας γεύμα αλλά με το μικρότερο ή μεγαλύτερο μερίδιο που  αναλογεί σε κάθε τροφή, ενώ παράλληλα η άσκηση θα μας βοηθήσει να ανέβουμε στην κορυφή αυτή της πυραμίδας.

Νέα διατροφική πυραμίδα

Νέα διατροφική πυραμίδα