Μπορεί τα αμύγδαλα να είναι, μεταξύ άλλων,  πλούσια σε βιταμίνη C,  μαγνήσιο, σίδηρο και αντιοξειδωτικά, τα καρύδια πλούσια σε λιπαρά οξέα Ωμέγα 3 και τα φιστίκια Αιγίνης σε φυτοστερόλες, που καταπολεμούν τη χοληστερίνη, ωστόσο η κατανάλωσή τους πρέπει να γίνεται με προσοχή, καθώς πρόκειται για θερμιδικές βόμβες. Δείτε τους παρακάτω ξηρούς καρπούς και τις θερμίδες που περιέχουν:

  • Αμύγδαλα(20-24 τεμάχια): 161 θερμίδες
  • Κάσιους (16-18 τεμάχια): 160 θερμίδες
  • Φουντούκια (18-20 τεμάχια): 180 θερμίδες
  • Φιστίκια αιγίνης (45-47 τεμάχια): 159 θερμίδες
  • Φιστίκια αράπικα (25-28 τεμάχια): 166 θερμίδες
  • Καρύδια (7 ολόκληρα): 183 θερμίδες