Ποιος είπε ότι η σωστή διατροφή είναι γυναικεία μόνο υπόθεση; Όλο και περισσότεροι άνδρες ασκούνται σχεδόν καθημερινά και προσέχουν πια τη διατροφή τους. Πολλοί διατροφολόγοι έχουν κατά καιρούς επισημάνει τις τροφές εκείνες που ενδυναμώνουν τον ανδρικό οργανισμό, ενώ παράλληλα βοηθούν και στη γράμμωση του σώματος.

Το άπαχο μοσχαρίσιο και χοιρινό κρέας αποτελεί μεγάλη πηγή πρωτεΐνης, καθώς περιέχει λευκίνη, ένα από τα αμινοξέα που «χτίζει» μύες. Λιπαρά ψάρια, πλούσια σε λιπαρά οξέα Ωμέγα 3, όπως σολωμός, πέστροφα, σαρδέλες κ.ά.,  χτίζουν μια ασπίδα προστασίας στην εκδήλωση ασθενειών, όπως ο καρκίνος και η αρθρίτιδα.

Η κατανάλωση μικρής ποσότητας μαύρης σοκολάτας συνεισφέρει στη μείωση της κακής χοληστερόλης, την διατήρηση της πίεσης σε κανονικά επίπεδα, την καλή κυκλοφορία του αίματος, καθώς λειτουργεί προληπτικά και κατά της στυτικής δυσλειτουργίας.

Τέλος, φρούτα και λαχανικά, όπως πιπεριές, καρότα, κολοκύθες, πορτοκάλια, που είναι πλούσια σε β- καροτίνη, Βιταμίνη C και λουτεΐνη μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης διογκωμένου προστάτη.