Η ώρα είναι 12.00 και ήδη έχετε αρχίσει να ονειρεύεστε το μεσημεριανό σας. Ένα μικρό, αλλά υγιεινό σνακ μπορεί να ικανοποιήσει την όρεξη της στιγμής, χωρίς να σας γεμίσει με ενοχές. Δείτε τι μπορείτε να απολαύσετε με μόνο 100 θερμίδες:

  1. Μία κομμένη ντομάτα με λίγη φέτα και ελαιόλαδο (μία αρκετά πιο ελαφριά εκδοχή της χωριάτικης σαλάτας)
  2. Μία μπανάνα
  3. 10 φράουλες
  4. 5 γαρίδες με 2 κουταλιές της σούπας cocktail sauce
  5. Μία σοκολατένια μπάρα δημητριακών
  6. 2 ασπράδια αβγών με μια φέτα ολικής άλεσης
  7. Ένα γιαούρτι με μήλο και κανέλα
  8. 10 αμύγδαλα μαζί με λίγες σταφίδες

Και αν εξακολουθείτε να θέλετε κάτι πιο “αμαρτωλό” μπορείτε να δοκιμάσετε:

  • 1/3 ενός ντόνατ με γέμιση φράουλα
  • 1/2 από ένα μικρό κομμάτι cheesecake