Όλοι μας, μετά τη δουλειά, επιστρέφουμε συνήθως τόσο κουρασμένοι στο σπίτι που δεν έχουμε καμία όρεξη να ξαναβγούμε για να πάμε στο γυμναστήριο. Υπάρχει και πιο εύκολος τρόπος, όμως, για να γυμναστούμε και μέσα το σπίτι, κάνοντας απλά.. τις καθημερινές δουλειές του σπιτιού.

Μικρές καθημερινές συνήθειες που μπορούν να μας σηκώσουν από τον καναπέ μας μάς βοηθούν να κάψουμε θερμίδες. Το καθημερινό μαγείρεμα και καθάρισμα μας βοηθούν να διατηρήσουμε τουλάχιστον το βάρος μας, ενώ νέες ασχολίες, όπως να αλλάξουμε διακόσμηση στο σπίτι, να ασχοληθούμε με τα φυτά μας ή να κάνουμε επιδιορθώσεις σε έπιπλα και ό,τι άλλο, μας κρατούν σε φόρμα. Χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι έτσι αναπληρώνουμε το χρόνο της γυμναστικής μας.

Δείτε ενδεικτικά τις θερμίδες που μπορούμε να χάσουμε με τις διάφορες δουλειές του σπιτιού:

  • Μαγείρεμα:168 Kcal
  • Καθάρισμα: 228 Kcal
  • Γράψιμο: 108 Kcal
  • Κηπουρική: 200 Kcal
  • Πλύσιμο αυτοκινήτου: 190 Kcal

(οι παραπάνω τιμές αφορούν γυναίκες γύρω στα 60 κιλά και ο χρόνος δραστηριότητας υπολογίζεται σε μία ώρα περίπου και σε μέτρια ένταση)

Ποιος είπε, λοιπόν ότι οι δουλειές του σπιτιού δεν μας γυμνάζουν;

Advertisements