Για να μπορέσουμε να φέρουμε το παιχνίδι στα μέτρα μας και να κερδίσουμε εκτός έδρας, ακολουθήστε μερικές από τις παρακάτω διατροφικές συμβουλές που θα βοηθήσουν την επιδερμίδα μας να κερδίσει το χαμένο έδαφος.

Η ισορροπημένη διατροφή μπορεί να εξασφαλίσει την υγεία της επιδερμίδας μας, παρέχοντάς της τα συστατικά εκείνα, όπως το κολλαγόνο και τον ελαστικό ιστό, που θα τη βοηθήσουν να καταπολεμήσει την πτώση των επιπέδων των οιστρογόνων, που αρχίζει να συμβαίνει από τα 3ο και μετά.

Η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε λιπαρά οξέα Ωμέγα 3, όπως σολωμός, τόνος, σαρδέλες, καρύδια κ.ά. μπορεί να διατηρήσει τα κύτταρα σε καλή κατάσταση, να βελτιώσει την ελαστικότητα της επιδερμίδας και να βοηθήσει στην ενυδάτωσή της.

Καλό είναι να αποφεύγουμε τη ζάχαρη και να καταναλώνουμε πολλά πράσινα και κίτρινα λαχανικά, καθώς έρευνες έχουν δείξει ότι άτομα που τα καταναλώνουν έχουν λιγότερες ρυτίδες γύρω από τα μάτια, καθώς και ντομάτες, που βοηθούν στην ενυδάτωση του δέρματος, βελτιώνουν την ελαστικότητα του και αντιμάχονται τη φθορά από τον ήλιο.

Φράουλες, πορτοκάλια, μούρα και γιαούρτι με τις αντιγηραντικές τους ιδιότητες δρουν καταλυτικά στην υγεία της επιδερμίδας μας. Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες ενισχύουν το κολλαγόνο και τον ελαστικό ιστό.

Τέλος, ένα ποτηράκι (ή και περισσότερα) κόκκινο κρασί μας βοηθάει στη μάχη κατά του ήλιου εξαιτίας των αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων των πολυφαινολών, που περιέχει.

Καλή διατροφή, άσκηση και, πάνω από όλα, καλή διάθεση νομίζω είναι εκείνο που θα μας κρατάει πάντα νέες και ωραίες!